Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy2019-03-26 19:26:43Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych. |
|
Szkolenia dofinansowane z KFS – jakie kursy z dofinansowaniem?2020-02-18 11:47:34Stawiaj na ciągły rozwój Swój oraz pracowników, szkolenia mogą pomóc zapewnić sukces Twojej firmie, a wykwalifikowani pracownicy to filar przedsiębiorstwa. |
|
Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji2021-11-26 15:03:18Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło swoją sprzedaż w tradycyjnych kanałach na rzecz handlu internetowego. |
|
Category management. Szkolenie na 52020-01-17 12:12:55Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produktów przez partnerów handlowych, której celem jest maksymalizacja sprzedaży i zysków poprzez kreowanie jak największej wartości dla klientów oraz zaspokojenie ich potrzeb. |
|
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ2019-05-23 11:47:00Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii: |
|
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA2019-05-21 13:21:21Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą. |
|
Koniec ery przeciętnych sprzedawców?2018-06-07 11:08:55Tradycyjna sprzedaż często przypomina monolog. Sprzedawca zachwala swój produkt, a klient słucha. Bardziej rozwinięta forma sprzedaży, to rozmowa dwóch stron oparta na potrzebach i dostosowanych do nich rozwiązaniach. |
|
ABC rynku Forex2016-04-14 11:46:22Wielu inwestorów, którzy zaczynają przygodę z Forex zastanawia się, jak inwestować w waluty, aby minimalizować ryzyko, a zwiększać zyski? Oczywiście świadomość ryzyka jest jednym z podstawowych elementów wiedzy, którą każdy inwestor powinien mieć. Przedstawiamy kilka ważnych faktów o Forex. |
|
Szkolenie dla menedżerów sprzedaży2015-02-05 10:47:51Zawsze nas cieszy, gdy doświadczony menedżer, uczestnik wielu szkoleń w różnych firmach szkoleniowych zapytany o opinię o naszym szkoleniu - pisze "Najlepszy trener dotychczas". |
|
Polecane szkolenia marketingowe2013-12-23 10:41:34Jak odgadnąć skryte potrzeby klienta? A jak sprawić by klient sam odczuł potrzebę posiadania naszych produktów czy usług? To zadania dla pracowników działów marketingowych. Trudne zadania, jednak bez nich nie może być mowy o skutecznej sprzedaży, a sama reklama staje się bezużyteczna. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenia strategia sprzedaży
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.